10 Temmuz 2015 Cuma

****Bridal Mask*****

Daha yeni keşfettiğim ve niye daha önce izlemedim ben bunu diye hayıflandığım dizidir.Her zaman tarih dizileri izlemiyorum sayın okuyucu yok öyle bir şey ki bu da öyle ahım şahım bir tarih dizisi değil. Ön yargılı olmayalım şimdi :D




BRİDAL MASK


Japon sömürge döneminde, Japonlara karşı bir mücadele içerisinde olan korenin, bağımsızlığını kazanmasında büyük rol oynayan Maske'yi anlatır.

Bu konuyu görünce bu ne ya diyebilirsiniz ilk 2 bölüm ben de öyle dedim çünkü gerçekten bişi anlamamıştım.Ama sayın okuyucum içinde aşk var entrika var dostun dosta ihaneti mi demeliyim yoksa dostu düşman yapmışlar mı demeliyim bu daha uygun oldu var var Allah var yani.

İşin garip kısmı Maske takan biri var ve durmadan kore halkını kurtarıyor ve dizi boyunca kim olduğunu bulmaya çalışıyorlar. Peki siz seyirciler ne zaman öğreniyoruz maskeyi; Onu da izleyince görürsünüz sayın okuyucu.

Dizi boyunca bir çok şey düşünüyorsunuz ama ben çok Beyaz üniformanın Lee Kang To'ya ne kadar çok yakıştığı düşündüm. Adamı gördükçe Ananlar neler doguruyor bea dedim.

Oyuncular


Joo Won


Lee Kang To; tamam ilk başlarda çok uyuz oldum adama.Saçını başını yolasım geldi. Ama sonra; ne demiş atalarımız Yüzün güzel olacağına bahtın güzel olsun. Adamın bahtı kötü napcan. 

Dizi boyunca adamdaki sese maşallah dedim. Bir bağırıyor yeri gögü inletiyor.Japon karakolundaki tek korelidir.

 Bu yüzden kore halkı tarafından kesinlikle sevilmiyor. Ellerinden gelse adamı dövecekler(ki haklılar bence) 
Bu adamın saçının önünü kaldırmış halini daha çok beğeniyorum.Kendisi ilk defa bu dizide tanıdım.(üniforma çok yakışıyor dimi?)



Jin Se Yun


Mok Dan bu kız kadar hapise düşmüş bir insan görmedim.Bu kızımız özgürlük savaşçısı olarak adlandırılan Japonlar tarafından hain(!) kabul edilen  Mok Dam Sa Ri'nin kızıdır. Kendisi de bağımsızlık için savaşan biridir.Aynı zamanda bu kızımız küçükken karşılaştığı ve ona hançer veren yakışıklı genç efendisini de aramakta.Nasip gari buldu mu bulmadı mı.(bak yine söylüyorum atalarımız boşu boşuna dememişler baht güzelli önemli diye)



Park Ki Woong

Öğretmen Shunzi aslen japondur. Çok iyi niyetli(!),saf(!) ve temiz(!) bir insandır.İntikamın hayatınızı nasıl mahvettiğini bu karakterle göreceksiniz diyorum ve susuyorum.Haklı yada değil intikam konusunda yorum size ait sayın okuyucum.


Han Chae Ah


Chae Hong Joo aslında küçük yaştayken ailesi katlediliyor ve kendi rızasıyla ( bi adı var onun hatırlayamadığım için yazamadım) geneleve gidiyor orda çalışıyor.Aslen koreli. Ve orda bir japon adam tarafından evlat ediliyor.(iyi bir kadın sevdim kadını dizide aferin yürekli bir insan)



Shin Hyun Joon


Lee Kang San, Kang To'nun abisi.Manyak(argo anlamda değil müthiş anlamında kullanıyorum) bir oyuncu. Adamın ses tonu aklımdan çıkmıyor.Mahvetti bu adam izleyin ne demek istediğimi anlıcaksınız.




Gerçekten ilk bölümlerde hiç bir şey anlamadım kim kime ne yapmış ne olmuş. Sonradan 2 bölümden sonra öyle bir sarıyor ki sizi diziyi bırakamıyorsunuz. Bu diziden sonra dizi beğenemez oldum ( bi de kill me heal me de öyle olmuştum)



Aksiyonu bol,aşkı bol bazen çıldıracağınız bazen de ben gibi ağlayacağınız bir dizi arıyorsanız bunu izleyin derim :D

Çok sevdiğim ost'sini de atıyorum buraya 

 

İYİ Seyirler :D

Bereketli Sahurlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder