9 Temmuz 2015 Perşembe

Mendillerinizi hazırlayın; 49 Days

K-dramalardan bayılarak izlediğim,yayınlandığı yıllarda büyük ses getirmiş olan ve benim en iyi diziler listemde olan bu diziyi anlatmak istiyorum,başlayalım;



49 DAYS


2011 yapımı ve 20 bölümden oluşan bir dizidir. Genel hatlarıyla anlatmak gerekirse; nişanlısınız evleneceksiniz fakat kader trafik kazası geçiriyorsunuz, komadasınız.Ve ruh bekçisi adı verilen bir adam geliyor ve öleceğini söylüyor( bizde azrail gibi tövbe yarabbi ) ölümden kurtulabileceğini de söylüyor ama bunun için bir şartı var.
Sana 49 gün veriyor ve 49 gün içinde ailen (annen ve baban) dışında 3 kişinin senin için ağlamasını sağlaman lazım ancak o zaman hayata geri döneceğini söylüyor.

Komadasınız ve ruhunuzla geziyorsunuz. Napardınız?



Konusu kısaca bu ama inanın izledikçe ben çok güldüm ama sonra hönküre hönküre ağladım. Diziyi bitirdikten sonra benim için gerçekten ağlayacak insanları düşündüm.

Aileniz dışında kim gerçekten sizin için ağlar. Böyle söyleyince ya ağlamakta ne var sayarım bir sürü kişi diye düşünebilirsiniz ama timsah gözyaşları değil, kalpten ağlayacak insanları soruyorum. Hani bir şarkı vardır;
Ağlarsa Anam Ağlar,Gerisi Yalan Ağlar 



OYUNCULAR

Lee Yo-Won
(kendisini muhteşem kraliçeden tanıyoruz burada görünce ayrı bir mutlu oldum )
Song ı-kyeong adlı 5 sene önce sevgilisini trafik kazasında kaybetmiş ve 5 sene boyunca inziva hayatı yaşamıştır.Sin Ji-Hyeon tarafından geceleri bedeni ödünç alınıyor.





NAM GYU-Rİ

Sin Ji-Hyeon nişanlısıyla mutlu ve zengin bir hayatı varken trafik kazası geçirir.49 gün mühlet verilen kızımızdır.(çok acı çekti bu kız ,boşu boşu atalarımız; dostunu söyle sana kim olduğunu söyleyeyim dememişler)
Ruh olduğu için Song ı-kyeong bedenini kullanıyor geceleri.



Jung Il Woo


Nam-ı diyar Ruh Bekçisi. Adamların azrailleri bile yakışıklı, motorlu karizmatik arkadaş. Dizi boyunca adam favorimdi benim. Yalnız çok fena ağlattı.İlk defa burada gördüm oyunculuğunu ve kendisi yeni gözdemdir :D



Jo Hyun-Jae


Han Kang hakkında çok uzun konuşabilirim ve spoi olur söylediklerim. O yüzden adama inanılmaz üzülüyorsunuz çok kızıyorsunuz ama olsun üzülme kısmı daha ağır basıyor.
Bu arada kendisi Sin Ji-Hyeon arkadaşı 


Bae Soo-Bin 

Kang Min Ho adlı bu pis insan. (bak yine insan dedim ama neyse) Öncelikle adam oyunculuk yaptığını hissettirmiyor ve ben sokakta görsem bu adamı suratına tükürürüm o derece sinirlerimi bozan bir karakter.Öyle gerçekçi.
Sin Ji-Hyeon'un nişanlısı olacak herif. Neyse fazla konuşmayayım izledikten sonra beraber söveriz adama olur mu?


So Ji-Hye


Shin Eun Jung alcan bunu evire çevire dövecen. Neyse sakinim şunun suratını bile görmeye dayanamıyorum. Sin Ji-Hyeon da en yakın(!) arkadaşı.Allah düşmanımın başına vermesin böyle arkadaş.


Diziden bir kaç replik









Her dizi de  mutlaka bir obje vardır.Bizde nasıl hürrem sultan yüzüğü oluyor ya aynı öyle bi şey.

 Gözyaşı kolyesi Ruh bekçisinin verdiği 49 gün süre dahilinde toplayacak olduğu 3 gözyaşı bu kolyede birikiyor.(gerçekten şekli falan çok  ben dizide çok beğenmiştim)


Buyurun dizinin bir ost'si



Sonuç olarak severek izleyeceğiniz, hayatınızı sorgulayacağınız çoğu zaman güleceğiniz ve sonlarına doğru baya ağlayacağınız bir dizi.




İyi seyirler sayın okuyucu :D






Şu ara dizi tanıtımı mı yapayım yoksa grup tanıtımı mı yapayım? 
Kararsız kaldım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder