7 Temmuz 2015 Salı

Beyaz Çoraplı Prensler part 1 :)

k-dramaların Beyaz Çoraplı prensleri :)


KİM WOO BİN









Gerçek ismi Kim Hyung Joong olup ilk başlarda bu isimle çıkış yapmış, daha sonra 2011 yılında Kim Woo Bin ismini kullanarak gönlümüze taht kurmuştur.
16 Temmuz 1989 yılında seul de doğmuş olup oyunculuk  ve modellik yapmaktadır.
1.87 boyu vardır (ki belli oluyor dallyan gibi çocuk)

Kendisini To The Beautiful You dizisinde görmüştük.Sonradan katıldı ve başrol kızımıza abayı yakmıştı. O zaman Allah var beğenmemiştim, beğenmeyişimin en büyük nedeni Min Ho vardı gözüm ondan başkasını görmedi :P
Daha sonra aynı yıl içinde AGentlemen's Dignity dizisinde öğrenci rolün de görmüştük, Tamam kabul ediyorum ilgimi çekti
. Hele o saçları önceden de bahsettim bir erkekte gömlek varsa üstüne bir de beyazsa atın beni oraya. Uzun boyluysa, erkeksi bir aurası varsa çok istisna ama gamzeliyse bir de amanın öldüm ben orada.
Tabi benım listem böyle uzuyor gidiyor, sonra Gumiho neden biri bulmuyorsun evde kalcan nidaları yükselir. demi :)


iki yakışıklıyı yan yana getirmişler, milletin gözlerinden kalp fışkırıyor



Neyse Kim Woo Bin asıl kendini gösterdiği yer School 2013 dizisidir. Okul teması üzerine kurulu bir dizidir. Lee Jong-suk ile inanılmaz bir kimya sağladılar. Evet yanlış okumadınız erkek erkeğe gerçekten harika bir kimyaları vardı. Dizi de düşmanı canlandırıyorlardı. Ama öncesinde çok sıkı arkadaş olup öyle sahneleri var ki (kafanızda absürt sahneler canlandırmayın sayın okuyucu )
inanılmaz tatlılar.







Lee Jung-suk  ile dizi sonrasında dedikoduları çıktı. (koredeki fanlar böyle şeyleri sever bir çok shiplediği erkek ünlüler vardır )
Ama ikisinin de bu diziden sonra önleri açıldı. Hatta beraber bir çok dergiye poz verdiler bildiğim kadarıyla da yakın arkadaşlar.



Mübarek Ramazan da bu bize yapılır mı diye isyan ediyordu blog okuyucuları ama Gumiho dinlemiyordu, inadına paylaşıyordu 




Eğer bu ikisini izlemek isterseniz dizi beni sıkıyor diyenleriniz olursa Runnig Man'a katıldılar School 2013 ekibi olarak 138. bölüm tavsiye edilir.

Asıl zirveye oturduğu dizisi ise geçen senin kimine göre çok ses getiren kime göre hayal kırıklığı yaratan dizi The Heirs (Mirasçılar) ile kendini o kadar net kanıtladı ki kendisi bir Hallyu Star'ı konuma geldi.(koreli şarkıcı,oyuncuların kore dışın da  Japonya, Çin ve yurt dışında da popüler olmalarına denir.)

The Heirs'ta Lee Min Ho ve Park Shin Hye ile başrollerini paylaştığı ve kötü çocuk olarak gördüğümüz, kaşları hep havada indiğini görmedik. Ben kendisine burada bayıldım diyorum ya erkeksi tipler ilgimi çekiyor. Adamın kendisinde bir erkeksilik var üstüne bir de kötü rolde görünce ya istersen mafya ol yeter ki benim ol diyorum :D
Çok kötü bir rol de miydi hayır, ama ikinci erkek vakası yaşıyorsunuz daha doğrusu yönetmen sagolsun Lee Min Ho bir yanda diğer yanda Kim Woo Bin devreleriniz yaniyor.


iki dalyan yan yana 



Böyle bir kadroyu gördükten sonra izlememek ayıp olur yani 


Dizi hakkında ki kendi düşünceme gelirsem izlerken gerçekten eğlendim ve bir çok oyuncu tanıdım güzel bir dizi ana yemekten önce gelen çorba gibi olmazsa eksikliğini hissediyorsunuz öyle dizi. Okul aşk,dostluk gibi dizilerden hoşlanıyorsanız izleyin derim :D



2013 yılında Kim Woo Bin ilişkisini halka duyurdu. Kendinde 1 yaş büyük model Yoo Ji-Ahn ile 2 yıldır birliktelermiş. Ki çift 2014 yılında yollarını ayırdılar. Ne diyelim haklarında Hayırlısı olsun.

bu da ayrılan çiftimiz 


Kim Woo-Bin Dizileri

Love Cells (Web Dizi, 2014)
The Heirs (SBS, 2013)
School 2013 (KBS2, 2012-2013)
To The Beautiful You (SBS, 2012)
Gentleman's Dignity (SBS, 2012)
Vampire Idol (MBN, 2011-2012)
White Christmas (KBS2, 2011)
Cupid Factory ( KBS2, 2011)

Kim Woo-Bin Filmleri

Twenty (2015)
The Con Artists (2014)
Friend 2 (2013)
Runway Cop (2012)

Ödülleri

2014 35. Mavi Dragon Film Ödülleri: Popülerlik Ödülü (Friend 2)
2014 51. Grand Bell Ödülleri: Popülerlik Ödülü (Friend 2)
2013 SBS Drama Ödülleri: 10 Yıldız Ödülü (The Heirs) 
2013 8. Asya Model Festivali Ödülleri: Yeni Yıldız Ödülü


Runnig Man 166 bölüm izleyin :D :D


Yanlışım yada eksiklerim varsa  şimdiden özür dilerim.
Sırada ki Beyaz Çoraplı Prens kim olmalı?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder