30 Temmuz 2015 Perşembe

Bollywood'dan inciler :D

Bollywood fanatiği olarak Ranbir Kapoor ve Depika Padukone'dan bahsetmesem olmaz.Gumiho present gurula sunar; 



YEH JAWAANİ HAİ DEEWANİ(ÇILGIN GENÇLİK)





Türü; komedi,Aşk,Arkadaşlık

Süresi;161 dakikacık :D

Konusu; Aslında film Bunny ve Naina etrafında dönüyor.Aynı okulda okumuş olup birbirinden bi o kadar zıt iki karakterin yıllar sonra en yakın arkadaşlarının düğünde tekrar karşılaşmalarını anlatan bir film.

Admin notu; KESİNLİKLE burada yazdığına aldanmayın, inan bana bayılacaksınız.İzlerken suratım da aptal bir gülümseme vardı.Gerçekten içine alıyor sizi,çoğu zaman Naina da kendimi gördüm,bilmiyorum ondan mı ama bu zamana kadar bir çok bollywood filmi izledim ama bu filmin bende ayrı bi yeri var.(belki de ranbir kapoor yüzündendir.Adam müthiş ya hem serseri olup,hem karizmatik olması bitiriyor beni.Allah sahibine bağışlasın demi)


OYUNCULAR




RANBİR KAPOOR





Namıdiyar Bunny.Serseri,çapkın olarak adlandıracağımız sınıftadır kendisi.Ama aslında ilginç bi karakter.Şöyle spoi vermeden nasıl anlatıcam :D Adamın bi hayali var ama öyle böyle değil zaten film de göreceksiniz.Dünyayı gezecek,ama her yerini.Sevdiği iş bu, gezmek.

Peki hayalleriniz uğruna sevdiklerinizden uzak durmak,hatta ailenizden kopmak ne kadar doğru? Bu filmi izlerken bu karakteri de kendime çok yakın hissettim bazı zamanlar. 


Ne kadar doğru ben hayallerimin peşindeyken sevdiklerimi yalnız bırakmam..



Admin notu; Önceden kendisi tanımıyordum.Haklısınız dövebilirsiniz beni :) Aslında tanıyormuşum şöyle ki Barfi de oynayan o müthiş aktör buymuş.Ağzını kapatabilirsin sayın okuyucu salyan akıcak :D 
Yaa ben de ilk okuduğum da şoka girmiştim.




DEPİKA PADUKONE




 Naina ,resmen inek öğrenci. Naina hakkında konuşmaktan ziyade Depika hakkında konuşursam ba-yı-lı-yo-ru-m bu kadına. Bollywoodda çok fazla bayan aktris beğenmem,çok az sayıdadır ve ilk sırada yer alır bu hatun.

Maşallah diyorum Allah sahibine bağışlasın ki bağlamışta. Aslında filmi izledikten sonra ögrendin ki bu çift 2009 yılların da falan birliktelermiş tabi sonra ayrılmışlar(buna üzüldüm cidden yakıştırıyordum ama kızın şimdiki sevgilisi de baya iyi,Ranbirin ki de güzel )






Ranveer Singh ile beraber hatta bi filmleri var Ram-Leela (hindistanın romeo ve juliet'i bir film izlemeyen varsa tavsiye edilir.)




Katrin Kaif ve Ranbir Kapoor.İkilinin eski bir filmleri de var hatta.(Katrina Allah var çok güzel bir bayan ve hindistanın 3 Khanı ile film çekmiş nadir insanlardan,bunlar; Aamir Khan, Shahrukh Khan ve Salman Khan. Ama kendi fikrimce oyunculuğunu beğenmiyorum. Mümkünse izleyeceğim filmler içinde bulunmasın diye düşünüyorum..Khan'larla  yaptığı filmleri sırf adamlar için izledim)




ADİTYA ROY KAPOOR



Bu gara gaşlı adamımız Avi ismiyle filmde karşımıza çıkıyor. Kendisini ilk defa burda gördüm sonra benim için inanılmaz bir oyunca dediğim hale gelen filmi Aashiqui 2'dir. Eğer izlemeyen varsa yani diyecek sözüm yok size. Şaka bir yana o filmi de anlatıcam hele müzikleri offf neyse konumuzdan sapmayalım.


Kendisine film de gerizekalı dedim,ama sonradan da üzüldüm bea.





KALKİ KOECHLİN



Bu sevimli bayan Aditi,çatlak aditi. İzlerken eğlendiğim ve ilk kez görmüş olduğum bir oyuncudur.







Genel konu itibariyle klasik bir konusu var,beğenebilirsiniz de beğenmeyebilirsiniz de, ama ben bayılıyorum bu filme. 3 defa izledim yine olsa yine izlerim. Hindistanın o gelenekleri hele kıyafetleri ne kadar güzel.Düğünleri 5 gün sürüyor maşallah yani bizim köyde bile 3 gün sürüyor. O 3 gün mahvediyor bizi.






Şarkıları olmazsa olmazları dansları, filmin sevdiğim 2 şarkısını atıyorum buraya. Umarım çok spoi vermemişimdir. 















Şimdiden iyi seyirler Sayın okuyucum :D:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder