30 Temmuz 2015 Perşembe

---Crush---

Günün şarkıları ve performansı ;




2NE1 bu grup hakkında bir çok şey söyleyebilirim. Ama önce bu performansı izleyin derim. En son albümlerinde olan Crush parçası. Aslında ben çıkış parçası dışında albümün tamamını dinlemem. Dinlediğim tek grup BIGBANG'di. Şimdi ikinci dinlediğim 2NE1 oldu. Bu albümün bütün parçalarını dinledim,hepsini telefonuma ve pc'ye indirdim. 

Özellikle bazı gruplar vardır sadece MV'sini izlemek yeterlidir ama 2NE1 da MV den ziyade Live performanslarına bayılıyorum. Ki bu şarkıyı da albümden dinlediğim de beğendim ama tam oturmamıştı. Performansı izledikten sonra şarkıyı dilimden düşüremedim.



K-pop da her türlü müzik dinlerim ama fanı olduğum tek kız grubu 2NE1. Seslerinden tutun,o sahne duruşlarına kadar o benzersiz oluşları o kadar gerçekler ki.Adamlar iş olarak değilde kendi ruhlarıyla şarkıyı söylemeleri ben buna bayılıyorum büyük ihtimalle.



Eğer 2NE1 yakından tanımak isterseniz varyetiye çıkmazlar genelde bir yg klasiğidir. Ama 2NE1 TV var onu izleyin derim.



ve sonra bunu izleyin derim :D Kulaklarınızın pası silinsin :)

Halen Daranın ve Bom'un 30 yaşında olduğuna inanamıyorum.Cl'in hem rap de hemde vokalde ki yeteneği,Minzy kız aştı kendini vokali o kadar güzel ki yg bi solo çek kıza ve tabi ki Bom'u unutmayalım o yumuşak sesi diyeceklerim bu kadar sayın okuyucum;

Hayırlı akşammmlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder