31 Temmuz 2015 Cuma

----Sleepless Night---

Günün şarkısı ve performansı;






Bugün ki grubumuz SHINee. Aslında  SM içinde radikal değişikler yapan,şu manada diyorum;farklı çeşitler de müzik deneyen,standart kalmayıp kendini yenileyen bir grup.Ki benim de beğendiğim erkek gruplarının içinde yer alır. 


Bazı gruplar vardır,hareketli şarkıları güzel olur dinlersin ama o grupların ballad tarzı müziği seni daha çok etkiler. SHINee benim için öyle bi grup. Dream Girl,SHERLOCK,HELLO olsun bu parçalarını da çok beğeniyorum ama adamların sesinden ballad dinlemek bana ayrı bi zevk veriyor.(BEAST de dahil bu dediğime ) 


Özellikle ilk zamanlar bu grubu takibe aldığımda o kadar farklı karakterdeler ki Onew nasıl bunların arasından lider olabilir diye düşünmedim değil.Jonghyun gibi sert mi demeli ya da sert görenen bi insan varken yavrum sakin bi insan aralarında lider olmuş.Ha kötü mü olmuş aksine gayet güzel olmuş.


Ses renkleri hakkında konuşmaya gerek var mı bilmiyorum ama bence direk live performansı izleyin derim. 

Jonghyun'nun vokali o yüksek notaları,onew'un soft sesi  içinizde bir yerelere vuruyor,Taemin'nin vokali inanılmaz gelişti Jonghyun ile Onew arasında bi vokal sahip,Key kendine has bi sesi var berrak bi ses değil ama kötü değil farklı bir tonu var ve onun varlığıyla tam bi bütün olup şarkı sizin kulağınıza hitap ediyor bence. Ve Min ho erkeksi sesi rap olarak büyük bir avantaj, adamın duruşu yeter ya :D


Bu parçayı özellikle beğeniyorum. Çünkü ben şarkıcıların seslerini duymayı yani o çıstak çıstak seslerden müzikten ziyade seslerini  duyduğum parçalar beni daha çok etkiliyor. 


Eğer SHINee tanımak isterseniz bunların da programları var. SM en aktif varyetiye çıkan grubudur her yer de vardırlar. Hello baby adlı program da 5'i bir bebek bakacaklar yanlış hatırlamıyorsam 12 bölüm falan ama baya eğlenceli İzleyin derim :D







Admin Notu; Sayın okuyucum hafta sonu denizli de değilim.Bizimkiler tutturdular bi denize gidelim diye akrabalarla cümbür cemaat marmarise gidiyoruz.Ben pek istemesem de;annem heveslendi hadi kırmayayım dedim.Pek hoşlamıyorum böyle halka açık yerlerden,uzaylı gibi olucam haşemamla o ayrı bi konu :P





Gelir gelmez kaldığımız yerden devam ederiz :D Allah ısmarladık  Görüşmek dileğiyle ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder