29 Temmuz 2015 Çarşamba

Günün Şarkısı :)

Şimdilik çerez niyetine Bugünün şarkısı;



Shınhwa 17 yıllık bir grup,hepsinin yaşları 35 belki daha fazla.Ama adamlar karizma ya. En son albümlerinden en sevdiğim parça. Koreografisi o kadar güzel ki, o başlangıçtaki adam Eric offf diyorum.

Asıl öldürücü bölüm benim için Andy'nin sandelyelerin üzerinden yürüdüğü bölüm(2.15 dklar) Ki Andy dediğim kişi grubun makneası :D

Bi de kıyafetleri o kadar harika ki oldukça sade,klasik ama siyah ve beyazın o zıtlığı ve çekiciliği adamlarda muhteşem olmuş.Şarkıyı da es geçmemek gerek :)

Bunların böyle gözüktüğüne bakmayın aşırı sempatik bir grup.Programları var hatta Shınhwa Brodcast kesinlikle izlemeniz lazım.Ben cidden tanımıyordum bu grubu bi gün canım sıkıldı izlicek bir şeyler arıyordum bu programa denk geldim.İyiki denk gelmişim.İzleyin derim :D


Cidden böyle bir grup yok ya iş anlamında olsun arkadaşlık anlamında inanılmaz bir grup.Ki adamların müthiş bir dostluğu var,yemeğe beraber gidiyorlar,eğlenmeye beraber gidiyorlar,evleri birbirine yakın.Eee normal yani 17 senelik bir birliktelikleri var.




Sonuç SHINHWA candır, gerisi heycandır. Alright Alright.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder