28 Temmuz 2015 Salı

Gece Haberleri....

Eveettt sayın okuyucularım haber bülteni ile karşınızdayım :D


En taze olaylardan başlarsak;


1, BEAST geri döndüüüüüüü :D Ordinary albümünden ilk olarak Gotta go to work şarkısı yayınlandı.


ki gayet güzel bi parçaydı ve ilk kez yoseob bu kadar az bir şarkıda yer aldığını gördüm.Junhyung ön plan da yer aldığı bir parça.Ba-yı-l-dımmmmmmm :D



asıl dönüş parçası olan Yey ilk dinlediğiniz de bi tuhaf geliyor ama dinledikçe alışıyorsunuz.Hyunseung'un sesine çok güzel gitmiş bu şarkı.Ve klibi izlerken Gikiwang'ın o tişört yırtma sahnesinde gözlerinizden kalp fışkırabilir hazırlıklı olun.










2. GD &TOP 5 yıl sonra geri dönüyor. Bildiğiniz üzere BIGBANG MADE sersi Albümlerini hazirandan itibaren yayınlamaya başlamıştı. En sonda D serisi If You ve Sober yayınlandı ve en son serisi E serisi de ağustosta yayınlanacak ve böylece seri tamamlanmış olacak.( ne kadar çabuk geçti anlamadım)




Aslında haberde BIGBANG olarak değil sadece GD&TOP olarak dönecekleri söylendi ama bugü yg papa instagramda E serisi ile ilgili 2 tane video paylaştı.O yüzden aklım karıştı.Ama sonuç olarak BIGBANG belki de son kez göreceğimiz- bunu söylemek istemiyorum ama bu Comeback 3,5 sene de anca geldi,- daha sonra başka ne zaman hepsini bir arada görürüz en ufak fikrim yok. 

Ki GD&TOP ikilisinin bundan önceki albümleri fenaydı. Sahnede GD yaramaz bir çocuk gibi etrafda koştururken TOP tam bir odun. Ciddi söylüyorum,bu ikisini nasıl bir araya getirdiler bilmiyorum ama biri 5 yaşında çocuk birisi annesi gibi :D

Oppss fazla daldım GD&TOP'a hemen konumuza dönelim; en son seriden sonra eylül ayında kısmet olursa MADE albümü yayınlanacak- yeni şarkı eklenir mi bilmiyoruz ama umarım bu E serisinin tam olarak promosyonunu yaparlar- albüm çıksında bende alayım yani :D


GD&TOP feat Park Bom - seviyorum bu şarkıyı






3. Evet bir sevgili haberiylede sizlerleyim. 

Kim Woo Bin ve Shin Min Ah 2 aydır sevgililermiş.Şirketleri de onayladılar.Ki bir giyim firmasınında ikisi mankenlik yapıyorlardı.Bayan oyunculardan Shin Min Ah'a cidden bayılıyorum,o gamzeleri felan ya atın beni oraya diyorum çoğu zaman. 



2008 yılından beri TOP'la adı anılıyordu bu hatunun,o zamanlar Shin Min Ah bizim oğlana oyunculuk dersi veriyormuş yani şirketin söylediği buydu.TOP'la da olsa yine desteklerdim ama bi gerçek var ki Bom ile daha çok yakıştırıyorum.(off bom damarım fena kabardı)  


bunlar bi başka yakışıyor bea :P









4. Wonder Girls Comeback yapıyor. Ağustosta dönüş yapacağı bildirilen Wonder Girls bu sefer band konseptin de ortaya çıkacak. 2013-2014 yılları arasında grubun lideri Sunye evlenmişti, bu geri dönüşte sunye ve sohee yer almıyacak. Efsane kız grupları arasında yer alan grubun en favori şarkım Nobody :D


grubun Comeback Teaser'ları;











 Umarım başarılı olurlar Fighting ^^








5.A Pink geri döndüüüüüü :D Remember ile güzel bir dönüş yaptılar.Mr Chu'nun yerini alamaz benim için ama ses renklerine çok uymuş şarkı. Ama benim favorim hala Mr.Chu :D




Bu ara kızların saçlarını yapan kuaför, kızların saçlarını yakmış resmen incecik kalmış( bunların böyle oluyorsa GD evladım senin saçın ne alemde)










6. Infinity Challenge adlı programı duymuşsunuzdur,Yoo Jae Suk'un da içinde bulunduğu hala içeriğini anlamasam da oldukça komik bulduğum bu program her sene müzik festivalleri düzenliyor.Ve programın sunucularıyla ıdol'ler katılıyor ve eşleşip müzik festivalinde şarkı söylüyorlar. İşin ilginç yanı GD çok fazla varyeti(eğlence) programına çıkan biri değildir.Ama bu programa sık katılıyor.Şimdi ne alaka GD diyeceksiniz şöyle bu sene ki festivale JYP,IU,GD ve Taeyang ve 2 grup daha katıldı. Programdaki kadroyla eşleşip müzik yapacaklar.Taeyang ilk kez katılıyor ve umarım festivalde BIGBANG üyelerinden bir kaç tanesini görürüz :)



maske konsepti ile şarkıcıların kim olduğunu tahmin ettmeye çalışıldı.



Yoo Jae Suk'un Bae Bae 'sini kesinlikle izlemelisiniz.





2011 yılındaki müzik festivalinde GD Park myung soo ile 






2013 yılında Hyung Don ile yaptıkları düet- ki bu çift yılın çifti ödülünü de almışlardır-

bu senede gwanghee ile eşleştiler bakalım nasıl bir performans izliyeceğiz :D

 






7. Bu olayın üzerinden baya zaman geçti ama geçen yazımda bahsetmiştim bayramda okuduğum haberi anlatayım size. Show The Money programında Song Min ho  rapinde kızlar size bacaklarını açar diye bi söz geçiyor(tam olarak bu değilde buna yakın bir söz geçiyor) ve netizbuzz yani int kullanıcıları çocugu yerden yere vurdular.Kabul bende savunmuyorum söylediğini ama rap dünyasında bundan daha beter sözler söyleniyor ki daha sonra bu çocuk özür diledi. Ama netizenlere yetmedi öyle bi abarttılar ki jinekoloğlar derneği özür istediler. 

O yetmedi Taehyun şuanda yayınlanan bir drama da ufak bir rol de oynuyor.İlk bölüm yayınlanır yayınlanmaz yine netizzeler iş başına geçip Taehyunun oyunculuğunu yerden yere vurdular.Ki çocuğun ilk draması da değil. Önceden web drama da yer aldı hemde başrol olarak izlediğim kadarıyla ilk başlayan biri için gayet iyiydi.

Artık öyle bi hal aldı ki bu durum en sonun da Wınner'ın işe yaramaz bi grup olduğunu diğer yetenekli üyelere yazık olduğunu falan yazmaya başladılar.



Doğal olarak uyuz olunmıcak gibi değil durum ,her zaman düşünmüşümdür YG koreye bi 4-5 beden büyük, Böyle güzel kaliteli grubu yerden yere vurdular.






8. Ve beklenennn haber geldi. IKON 15 eylülde çıkış yapıyor. Sonunda YG IKON'un resmen turşusunu kurdu.Tabi şimdi yg panpa'ya güvenilmez hangi 15 eylül adamın malum takvim anlayışı bizden baya farklı. Ama sonuç olarak en azından adamların hala yaşadığını öğrendik.



YG bir röportajın da hem IKON hem Wınner'ın 100 şarkısını reddettiğini ve daha iyi olmaları için beklediğini söylemişti.Bunlar başka şirkette olsalarda şimdiye 3 albüm yayınlamışlardı.100 şarkı ne demek maşallah yani. 

Çıkış yaptıkları andan itibaren ortalığı yakıp yıkacaklar orası kesin :)





bu akşamın şarkısı :)







Eeevet sevgili okuyucumarım baktım da bugün baya GD den bahsetmiş kusura bakmayın arada bana GD aşkı geliyor :D


Başka bir haber bülteninde görüşmek üzeri :D
Allaha emanet olun






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder