26 Temmuz 2015 Pazar

Ben geldimmmmm

Gençlerrrr ben geldim :D :D :D Uzun bir aradan sonra yeniden buradayım. Kabul bayadır yoktum ortalarda sorun niye diye çünkü bayram tatili vardı. Bi de üstüne düğünümüz vardı. Bi denizli bi köy sonra tekrar denizli sonra bi daha köy en son tekrar denizli diyerek eve gelmiş bulunmaktayım.




Çok yoğun bir dönemdi benim için hep ben int uzakken skandallar patlak veriyor. Ki bunlardan da bahsetcem. 

Düğün dayımın kızınındı-ki onun sırasıydı daha sonra abimde- Size demedim demi abim bulmuş birini. Yenge geliyor bana nerden taaa samsundan aslende trabzonlu. Oh dedim bayılıyorum trabzon'a bende ordan birini kaparım :) Bu konuyu da sonra anlatam size 


Bayramdan başlarsak eğer aslında bu bayram biraz buruktu benim için. Neden derseniz babamlar 2 kardeş babaannemlerin 3 torunu var.2'si biz-abim ve ben- bi de halamın da bir kızı var. En büyüğümüz halamın kızı sonra abim en küçük ben. İşte her aile de vardır en sevilen torun yada çocuk muhabbeti. Bu olay bizde de vardır. Halam ve kızı hep ön plandadır. Ama Allah var hiç halamda kızı da bizi kayırmazdı o ayrımcılığı kendileri kapatırlardı davranışlarıyla. Neyse işte bu bayram o ablam gelmedi kayınvalidesigildeydi ve dedemlerle de küsler. Normalde küçüklüğümden beri alışmışım onu hep köyde görmeye bu sene görmeyince bi hoş oldum.Dedemleri falan böyle bi hüzünlü görünce içim acıdı. Ama onun dışında ilk bayram geleneksel kuzenler arası ev ziyaretlerimizi yaptık. Ki bu seneki bayramlığım tam not aldı :D



Her ne kadar abim çok dalga geçse de; bana katalog çekimlerinden mi geldin  işte alvina için çekim yaparken köye saptığımı falan desede hoşuma gitmedi değil :P Fotoğrafımı tabi ki de atıcam.(Resimleri pc'ye atar atmaz koyucam buraya)


Ev ziyaretlerinde en az 50 eve gitmişizdir ve her evde 5 kişi varsa hepsi tek tek abimi tebrik ettiler,düğün ne zaman dediler,kız ne iş yapıyor dediler. Ve abim hiç bıkmadan cevap verdi.1-2 tamam da herkes sorunca artık gına geldi bana.



Bayramın ikinci günü babamın tarafının geleneksel pikniği vardı,oradaydık tüm gün. Resmen yandım.Ama kimse yandığıma inanmıyor.Şu yüzden ben beyaz tenliyim. Hemde bembeyaz yansam bile yanmış olarak gözükmüyorum. Ki bronzluk bana yakışmazdı olabildiğince kendimi güneşten korumaya çalışıyorum.Ha bu arada sinirlerimi zıplatan bi haber okudum, netizenbuzz'da izleyen varsa bilir Show The Money adlı programda olan bir olay hakkında. Bayram bayram çıldırttılar insanı.(onu da anlatıcam okuyucu sabırlı ol biraz)




Neyse onun dışında gayet güzel bir bayram geçirdim.Sonra zaten denizliye geldim ama ev temizliği yaptık dip bucak derken bir daha köye gittik düğüne. Daha düğün yazımda var,geleneksel köy kıyafetlerimi de giydim bi hoşuma gidiyor kıyafetler. Ama dikimi çok pahalı.Onunda fotoğrafını atıcam sayın okuyucum :D




Peki sizin bayramınız nasıl geçti? 


Bu arada Geçmiş Bayramınız Mübarek olsun :D :D :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder