15 Temmuz 2015 Çarşamba

Okuyucum

Okuyucularım,Çingularım biliyorum çok ihmal ettim burayı.Ama bayram önü,temizlikdir işte alışverişdir derken vakit bulamadım.Bulsam bile ne yazacağımı bilemedim.

Bu zamana kadar evdeydim biliyorsunuz alışverişe çıktık,sonra geçen gün abim geldi.Bugün aç susuz beni abim ilk foruma sonra terasparka yani avm'ye götürdü beni.Aç ve susuz. Dedim kesin ben bayılırım bünye alışkın değil.

Cidden bi ara fena oldum ama sonra toparladım hemen.Ama rabbim cidden dayanma gücüde veriyor.Ha bu arada modaya ayak uydurdum.Selfi sopası(bana göre sopa ama millete göre çubuk.Anneme göre ayva sopası :D) 

Hatta deneme çekimleri bile yaptık.Mağzada bi de otobüs durağında. Kabul ediyorum anormaliz.İlk defa abimle beraber alışverişe çıktık.Evet okuyucu bende çok şaşırdım. Neyse naptık biz avm de abime bayramlık baktık.Bizim ailede genetik herhalde çok zor beğeniyoruz.Kos koca Forumu gezdik sadece ayakkabı aldık.Hotiç diye bi yerden aldık.Fiyatları görünce mağzadan depar atarak kaçmak istedim.

350 tl'ye ayakkabı mı olur yuh yani.Millet o parayla ev geçindiriyor.Biz naptık bir kaç model beğendik.Bir tane sonunda aldık. 160'a kapadık.Sonra nereye gittik dosdoğru Terasa gittik.Gömlek baktık.Ki bende çok severim erkekte gömleği.

Mavi'ye girdik.Kabul gömleklere bakmaktan abimle ilgilenemedim.Sonuç olarak 2 gömlekle işi hallettik.Ve fena yorulduk.

Sonuç eve gelince bi odaya abim yattı,ben bi odaya uyuduk iftara kadar.

Velhasıl kelamı bugün baya yoğundu.Şimdi valiz hazırlıyıp sabah nasip olursa köye gidecez.Sizde büyük ihtimalle bir yerlere gidersiniz.

Bu yüzden bayramları seviyorum.Bayram kültürü,büyüklerin ellerine öpme hatta bayram gezmeleri falan baya aksiyon dolu oluyor bizim bayramlar.



Şimdiden Bayramınız Mübarek olsun :D Bi söz vardır.Deliye Her Gün Bayram hesabı bana hergün bayram da :D


Bol bol şeker yiyin,hala harçlık alıyorsanız inşallah bol harçlıklı geçer bayramınız.
(ben hala alıyorum ve çok işime geliyor)


Bayram sonrası bomba gibi dönicem inşallah :) Köyde vaktim olursa belki girer bişiler yazarım.




Hoşçakalın Sayın okuyucum:)
Allaha Emanet olunuz 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder