7 Temmuz 2015 Salı

Geçmişin tozlu sayfaları

Herkeste bir sevgili telaşı aldı başını gidiyor. Hatta çevremde uzun bir süre sevgili bulamayınca depresyona giren arkadaşlarımda mevcut. Uzun süre dediğim 1 sene 2 sene değil 6 ay yada 4 ay gibi bir süreyi kastediyoruz. Peki beni sorarsanız eğer bu zamana kadar kimseyle görüşmedim. Böyle söylediğim zaman uzaylı görmüş gibi bakanlarla da karşılamıyor değilim.

Çoğu insan bunu anormal karşılıyor ama aksine bana gayet normal geliyor. Ha hiç mi kimseden hoşlanmadın diye sorabilirsiniz. Hoşlanmak değil de ilgimi çeken oldu yalan değil. Orta okulda bizim sınıfta bir çocuk vardı.İlgimi çekmişti ama sonrada ne olduysa ilgim sönüverdi ona.

Neyse efendim o çocuktan sonra ilgimi çeken yine orta okulda biri daha vardı. İşin ilginç yanı sınıflarımız farklı ayrıca çocuğu hiç tanımıyorum ,çocukta da beni cezbedecek hiç bir özellik yok ama çocuktan gözümü alamıyorum. Ergenlik işte 


Lise hayatımda hiç kimse ilgimi seçmedi zaten çekemezdi de ben kız meslek lisesi mezunuyum.O yüzden etrafımda 2.500 tane kız olunca erkek sinekten dahi hoşlanmıyorsunuz. Çoğu insanda tam tersi olur işte deli gibi karşı cins arar falan. Asıl nokta şurada orta okuldan sonra o sınıflarımız ayrı olan çocuğu görmedim. Yakın bir arkadaşımın evine gidiyordum lise zamanında evleri de çok yakınmış o oğlana öyleymiş yani tesadüf denk geldim. Yoldayım ama dondum kaldım. Adamın tabi boyu uzamış beni tanımıyor zaten. Neyse yine aklıma düştü ama çokta tınnn hesabındayım.

Üniversiteyi kazanınca yakın bir arkadaşım bana msj attı senin oğlan paü tıp kazanmış diye. İyi dedim hayırlı uğurlu olsun.Bir de aynı üniversite aynı kampüs bir de binalarımız da yan yana bu kadar olur.  Bu arada benim tıpçılara beyaz önlüklülere zaafım vardır. :D :D

Karşılaştınız mı diyenleriniz vardır belki ; otobüsteyim arka 5'li de oturuyorum arkadaşlarımla şans bu ya oğlan sen gel tam önümde dur. Amanınnn yanımda kızlarda var kaş göz yapacağım çocuk fark edecek. Çocuğa bakmayayım diyorum ama şeytan illa dürtüyor bak işte başka ne zaman görecen diye 15 dklık yol bana 2 saat geldi. Git Allah git bitmedi.



Bu durum işime geldi mi gelmedi değil. Devamı daha sonra :D




Bir yazı okumuştum bir yerde Tanımadığın bir insanla 3 defa karşılaşırsan o insan senin kaderindir diye. 




İnanır mısınız böyle şeylere fikirlerinizi merak ediyorum 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder