7 Temmuz 2015 Salı

Comeback part 1

Yaz Comebackleriyle başlayalım.

BIGBANG

 Bang Bang 

(VIP olarak tam bir BIGBANG şarkısı Taeyang'ın saçlarına bittim )

We Like To Party 

3 senedir beklenen bir comebackti. A serisinin şarkılarıdır.(daha sonra uzun uzun BIGBANG den bahsedicem)


EXO

Love Me Rıght
( EXO yu Growl ile tanıdım ve gerçekten ses açısından beğendiği bir gruptur.Şarkıları da güzel)

MBLAQ

Mirror
(Smoky Girl şarkılarıyla tanıdım ballad tarzını yansıtabilen bir grup)


MAMAMOO

Um Oh Yeah
(ses kalitesi açısından beğenilen bir grup )


SISTAR

Shaket ıt
(şarkıyı beğendim ama klibini izlemedim hyorinin sesini beğeniyorum)

BTS

Dope



AOA

Heart Attack
(Önceki şarkılarını beğenmiştim ama bu pek bana hitap etmedi ki zaten klibini de izlemedim)

TEEN TOP

Ah Ah



2PM

My House 
(ilk dinlediğiniz de anlaşılmıyor, bir kaç defa dinleyince daha çok benimsiyorsunuz)


BTOB

It's Okay
(Grubu tanımıyorum ama maknae'sı school 2015 te oynayan çocuk olduğunu öğrenince şarkılarını da dinledim ve bayıldımmm )

GİRL'S DAY

Ring My Bell 
( Something şarkılarını daha çok beğenmiştim, Klibe her zamanki gibi izlemedim.Ama melodisi açısından akılda kalıcı tam bir yaz parçası)


BIGBANG

Sober

(hey taxi taxi dilinize dolanıyor,aslında hüzünlü bir aşk şarkısı bizimkileri mecnuna çevirmiş aşk )

If You
(T.O.P sen nasıl bir insansın rapın harika vokalin harika diyecek sözüm yok adama. Onun dışında iliklerinize kadar aşk acısını hissedeceğiniz bir şarkı)

M serisinin şarkılarıdır.


GİRLS GENERATİON

Party
( sevdiğim nadir kız gruplarındandır. Nakart kısmı harika bu sefer klibi izledim. Bu hatunlar Taş Maşşallah )





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder