6 Temmuz 2015 Pazartesi

Bonusçuk :)

Eğer bir abiniz varsa hayatınız 360 derece değişiyor. Ben doğduğum sırada abim 6 yaşındaymış. Ee doğal olarak evde bir bebek var tatlı mı tatlı tam ısırmalık-enaniyetim tavan yaptı- bizimkiler bana ilgi göstermeye başlayınca abim koltuğun üzerinde yanımda otururken beni koltuktan aşağı yuvarlamış. O derece gözü dönmüş :) neyse ki bende bir hasar olmamış, ama abimle aramızdaki husumet ta o zamana dayanıyor.Büyüdükçe anlaşmamız gerekirken kedi köpek gibiydik.


Ben küçükken bonus kafaydım hani reklamlarda çıkan bonusçuk benzeri durumdaydım.Eski evimizdeydik benim saçlar Allah versin kabarık dağınık olunca abim üzerimde resmen deney yaptı. Acaba saçlarım yanınca nasıl olacak adlı bilim deneyi. Çakmakla saçımın ucundan tuttu ve çatır çutur sesler gelmeye başladı, yanık kokusu duymaya başladık. Daha ne olduğunu anlamadan hemen abim müdahale etti ve söndürdü.
Böylece nobel bilim ödülünü kılpayı kaçırdık. Sonrasını pek hatırlamıyorum ama bu maceralarımız'dan bir tanesi sadece.

Üniversiteyi şehir dışında kazanınca, evde resmen saltanatımı ilan ettim.Bir daha da zaten denizli'ye gelmedi.O zamanlar gerçekten ilişkimiz felaketti bunun en büyük sebeblerinden biri yaş farkımız ve benim soğuk oluşum. Şimdi bu ne demek diyeceksiniz şöyle; herkesle iyi geçinen bir insanım ama ılımlı biriyim ama asla atik işte cana yakın, bir ortama girdi mi hemen herkesle muhabbet eden bir tip değilim. Kendi aileme de soğuk bir insanım, abimde benim tam tersim. Bu yüzden herkesle çok yakındır, millete yardım eder abilik yapar, fakat benimle bu yaptıklarının onda birini bile yapmazdı.

Lise yıllarımdan itibaren abimde bende inanılmaz değiştik. Fikirlerim, davranışlarım ve en önemlisi de abim de bende duygularımızı yansıtmasakta birimizi sevdiğimizi öğrendik diyebilirim.Çevremde çoğu insan abimi tanıdıktan sonra ya hiç kıskanmıyor musun abini sahiplenen kişileri görünce diye soru sormuyor değiller.Bu konuya açıklık getirelim bende o kıskançlık denen duygu yok.Kimseyi kıskanmadım -imrendiğim oldu ama onlarda sevgiliydi- kıskanmayışımın temelinde duygularını açıkça anlatan söyleyen biri değilim. İşte bu yüzden ODUN diyorlar bana.

Peki şuan ki durumumuz nasıl ?

Onu da bir sonraki yazımda anlatacağım.



Şu aralar boş olduğum için durmadan bir şeyler yazmak istiyorum. Bundan dolayı ya bu kız niye habire bir şeyler paylaşıyor demeyin lütfen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder