12 Temmuz 2015 Pazar

Millet

Millet sokağa çıkmış,Çok ciddi söylüyorum; sıcakmış,oruçmuş demeden deli gibi alışveriş yapıyorlar.

Ben bayramlık alışverişimi internetten yapmıştım.Bi eşarbım eksikti ve bugün sözde eşarp için çıktım ve tam 5 saat dışardaydık. Yanlış okumadın sayın okuyucum  tam 5 saat alışveriş aç ve susuz. Ooof devam edemicem gözlerim yaşlı.

Ama arkadaşım resmen çarşıyı eve getirdi.2 kot,2 ayakkabı,1 gömlek ve 1 etek..

Tek arkadaşım mı öyle hayır milletin elleri o kadar dolu ki.Ya deli gibi indirim var yada millet zenginleşmiş.

Erkekler alışverişten hoşlanmazlar ya hatta bu yüzden bayanlar çok dert yanarlar.Adamlar haklı.Gerçekten çekilcek çile değil.

Giyinme kabinlerinin önü elleri poşetlerle dolu bir sürü erkek var.Yazık sesleri de çıkmıyor.Etrafa melün melün bakıyorlar.

Adamlara resmen hak verdim hem cinslerim gerçekten alışveriş söz konusu oldu mu gözleri dönüyor.
Okey bende çok kolay beğenen bir insan değilim ama o kadar abarttığımı düşünmüyorum.Bu yüzden int.sipariş daha kolay daha ucuz :D( en azından yorulmuyorum)

Kabinlerin önünde oturunca bir sürü insan çıkıyor ve her elbiseye yorum yapıyorsunuz kendimi özel bir ikoncan  gibi hissetmedim değil hani :D


Peki sizde aldınız mı bayramlıkları:)
Bayramda giydiğimde fotoğraf çekip sizde göstereceğim nasıl olmuşum diye :D




Günün şarkısı
Ah nerede bizi kabin önlerinde bekleyecek mülayim bir erkek :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder