11 Temmuz 2015 Cumartesi

Unutma..

Canın sıkıldığında, için daraldığında kime gidersin? Başına bir açıldığında ilk kimden yardım istersin,biri tarafından kırıldığın da kime dert yanarsın?

Peki ya çevrende dinleyecek insanın yoksa,Peki ya seni anlayan yoksa o zaman ne yapmalı insan? 

Başkaları için harika bir dinleyicisindir,hep insanlara yardım edersin onları desteklersin Peki ya sen?

Zor gününde var mı yanında bir insan nerde yardım ettiklerin?

İyi bir dinleyiciyimdir. İnsanlar hep bana dertlerini anlatırlar.Çevremde hep insan vardır.Peki içim? İşte orası bomboş.

Bir sıkıntım varsa konuşcak insan bulamam,dinleyenim mi yok Hayır var biliyorum dinleyip akıl verenım destekleyim de var. Ama ben anlatamam acılarımı hep içimde yaşarım.

Aslında başımıza gelen her olay,her acı,her dert ve sıkıntı,hatta ölüm bile bizim birine ihtiyacımız olduğunu gösteriyor.Peki kime muhtacız biz? Dosta mı,aileye mi sevgiliye mi?

Faniye değil sonsuza muhtacız.

Bize Şah Damarımızdan bile yakın olduğunu söyleyen Rabbimize.

İçim daraldığında yada canım yandığında sererim seccademi seslenirim Alemlerin Rabbine.

Kulları dinlemese de bilim ki o dinler.


Unutma Rabbin sana küsmedi :)


Hayırlı Sahurlar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder