9 Ağustos 2015 Pazar

Ben Geldimmmmmmm :):D:)

Uzuuun bir aranın ardından yine sizlerleyim :D

Nerdeydin bunca zaman diyebilirsiniz sayın okuyucum biliyorsunuz geçen hafta sonu marmaristeydim. Ordan geldikten sonra kendime gelemedim uzunca bi süre. Çok yorucuydu,yandım o yüzden bu esmer halime alışma süreci yaşadım :D Ki bu cumartesi-pazar da teyzemin torunu evleniyordu(biliyorum bizim sülale aştı kendini herkes evlenmeye başladı.Teyzelerim torunlarını evlendirmeye başladı annem daha oğlu anca evlendirecek düşünün durumu) Bu yüzden köye gitme durumu vardı bende bi yazıp bi yazmamak olmasın diye bu hafta hiç girmedim.

Tabi düğüne gitmedim son anda yırttım arkadaşımda kaldım :D Bu konuda çok mutluyum.Teyzen niye gitmedin derseniz. Beni araba fena tutuyor,bu yolculuklar beni mahvediyor.Çoğu insan yolculuk yapmaktan çok zevk alır ama bana kabus gibi geliyor.O marmaris yolunda o kadar viraj vardı ki Allahım sana geliyorum dedim..

Bi de teyzemin o torunlarıyla pek anlaşamam.Kabul ediyorum soğuk bi karakterim var o yüzden hemen kaynaşamıyorum insanlarla.

Neyse onu bırakın da marmaristen bahsedeyim. 5 aile gittik,hepsi babamın tarafından akrabalarım;22 kişiydik. :D Sayıyı duyan ''yok artık diyor '', ''bu kadar insan nerede kaldınız'' diyen de oldu :D

Marmaristen biraz uzakta datçaya az yakın bir yer var Çubucak kamp alanı duymuşsunuzdur belki ben ilk defa duydum ve gördüm. Kocaman bi arazi düşünün,elektriğinizi veriyor ve sizde çadırlarınızla gidiyorsunuz ne kadar kalmak istiyorsanız o kadar kalıyorsunuz. Bizim çadırlar normal dağ çadırları standart,orada insanlar bilidiğiniz çadırdan evler yapmışlar neler var neler içlerinde. Buzdolabı var adamlarda laptop getirmişler.Hayır int nerden buldun mübarek

Velhasılıkelam ortam güzeldi tek sıkıntısı çadır olduğu için yatma yerleri sesler çok net duyuluyor o yüzden ben gittimiz gece bi gram uyuyamadım.Sabaha karşı 4'te mi ne yattım 6 da kalktım. Çünkü inanın zaten bizim çadırdakiler de horluyordu ama etraftanda öyle böyle bir horultu geliyor ki. 22 kişiden sadece ben uyuyamadım.Harika :)

Haa unutuyordum az kalsın bişi söyleyeyim mi? Marmariste herkes ama herkes Çıplak.

Çok net söylüyorum kamp alanına girdiğimiz andan itibaren kuzenlerim(4 erkek 3 kızdık,erkek kuzenlerimden bi tanesi benden 2 yaş büyük,biri benimle yaşıt digerleri de 2 ve 3 yaş benden küçükler.Kızlarda biri daha yeni lise digeri lise 2) erkek kuzenlerim anında soyundular. Aynen üzerlerindeki t-shirtleri attılar ve öyle gezdiler.

Nereye bakacağımı şaşırdım.Tek kuzenlerim değil ki herkes çıplak.Ben cidden çok fazla yadırgadım.Alışkın değilim böyle çıplak insan görmeye.Denize gidiyoruz orası ayrı bi komedi. Kuzenlerim erkekler hepsi karizma yürüyorlar,kızlar mayo girdi şortlu falan bi ben uzaylı.Cidden Haşema giydim Gri renkte tam uzaylı.

Sağa dönüyorum çıplak sola dönüyorum çıplak.Tamam çıplaksınız ama göz zevkim bozuldu.Herkes kıllı göbekli ha olaydı şöyle kaslı baklavalı eyvallah ama nerde :D:D

Şaka bi yana ciddi anlamda hiç hoşlanmıyorum şu sahil,deniz,güneş muhabbettinden. Bana ters geliyor nedense.O kadar insan denize giriyor,Herkes bir arada giriyor.Erkek bayan,ki o giyilen bez parçalarına bi şey diyemiyorum.Herkesin kendi tercihi tabi ki ama eğer denize gidecekseniz erken saatte gidin.Şöyle biz ilk gün sabah 6 falan gittik hem kimse olmuyor hem daha temiz su ve çok rahat hareket ediyorsun. Bi de akşam saati gidin derim buzzzz gibi su karanlıkta yüzmekte baya zevkli :D

Sonuç güzel bi tatildi kısa ve öz.Yorucuydu,marmaris çok sıcaktı ve en önemlisi ben bayaaaa yandım. Haşema giydiğim için yüzüm yandı ama ben akıllı haşemanın kollarını azcık sıvamışım,bileklerim açıkta kalmış.2 gün sonra bi baktım;o açıkta kalan yerlerim kapkara üstü bembeyaz. Komedi gibi bi görüntü oluştu :D:D

Veee şaka gibi koca 3 ay tatili bitiriyoruz.Okulun açılmasına 1 ay var ve şimdiden karalar bağladım.Bu sene benim için yoğun bir yıl olacak.DGS sınavım var,Ehliyet alıcam nasip olursa ve abimin düğünü var.Daha ne giyeceğimi bilmiyorum.Anlayacağınız bu sene baya tempolu geçecek.

Uzun bi aradan sonra tekrar sizinle olmak güzeldi sayın okuyucum.