15 Kasım 2015 Pazar

Selamın aleyküm :D

Ve aleyküm selam :D  Çok uzun zamandır kafamın içinde acaba tekrar mı dönsem yazsam acaba diye düşünüyordum. Ama nedense cesaret edemiyordum. Çünkü çok uzun zamandır yokum ortada. Ortalarda görünmeyişimin de bir çok sebebi var. 

Fakat tekrar buraya dönmem benim için büyük bir adım. Neden şöyle; içimdekileri, düşüncelerimi anlatmak, yazmak hem çok zevkli bir iş -ki kimse beni burada tanımıyor o yüzden o kadar rahatım ki -:)  hemde durmadan kafamın içinde tartıp biçiyorum şöyle yazmalıyım şunu anlatmalıyım. İnanılmaz stres oluyorum ve hep bir yanımda ya sen burada boşa konuşuyorsun kimse seni görmüyor duymuyor dediği içinde cesaretim baya kırıldıydı.  

Neyse sonuç olarak bir delilik yaptım ve tekrar yazmaya karar verdim. Ha ne kadar devam eder, nereye kadar gider bende bilmiyorum. Sadece artık gerçekten yazmak istediğimi biliyorum. Yine kendimden, ailemden, yaşadıklarımdan, arkadaşlarımdan, olmazsa olmazım okuduğum etkisinde kaldığım kitaplardan, filmlerden ve tabiki adı üstünde kore dizilerinden ve k-pop tan bahsedicem. 

Bazende içimde kalan kimseye anlatamadıklarımı dökerim size. Neden olamasın ki sonuç olarak birbirimizi tanımıyoruz ama dertlerimizi, zevklerimi ve mutluluklarımızı anlatıyoruz. Bu bizi yazı arkadaşı yapar ve bu günümüz toplumunda unutulan ve belki de en çok aranan bir şey birbirini tanımadan yargılamadan dinlemek, arkadaşlık kurmak.


Yine daldım derinlere :D 
Sonuç ben geldim yine beraberiz inşallah.

Umarım beni özlemişsinizdir. Çünkü ben sizi bayaa bi özledim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder